Pim Schoolkate's Travel Journey

Kia Ora!

We just landed in Auckland. It was a heavy trip without much sleep and a heavy disability to eat. But we landed, so we are fine.

My first impressions so far:

Flying sucks. It's just like going into a room(the plane), not sleeping at all to after seven hours get out and enter a slighty different place(the airports, they all look the same).

Traveling with strangers is weird.

Some of them are nice

Some of them are not

Some of them are interesting

Some of them are not

Some of them are attractive

Some of them are there

Some of them are not

Either way, you will have good conversation with all of them.

Why?

All of them are traveling

Stay tuned!

Irin

Hee Pim,
Fijn dat de reis goed (genoeg) is verlopen en je weer veilig op de vaste grond staat! Dappere vent, vliegt zomaar even naar Nieuw-Zeeland!
Hopelijk heb je er ondertussen een goede maaltijd in zitten en zal je zo heerlijk slapen zodat je de dag morgen fris in kan gaan.
Liefs!

Vivienne en Els

Hey Pim,

Goed geland zien we; veel plezier downunder!
Voorlopig gelukkig geen vliegtuigen meer en lekker met de benen op de grond.

Groetjes!

Tinka

Zo, Pim, die ervaring pakt niemand je meer af. Hoop dat jr verl interessante ervaringen opdoet, waarvan je de rest van je leven heel veel profijt van hebt. Zet hem op

Lau

Haha... eerst de berg beklimmen... dan pas, kun je van het uitzicht genieten... go for it... and enjoy

Max schoolkate

Dag neef. Wauw wauw en nog eens wauw. Ik ben jaloers op je. Zie dat je het naar je zin hebt en denk dat je veel mooie dingen ziet en beleeft, heel veel plezier geniet er lekker van.

Lau

Mooi hoor - en al een onderkomen en een baan..?
Geniet er in ieder geval van - wij met jou mee
XX Lau

luuk

mooi mooi beetje uit je neus eten op een strandje dus.

luuk

mooi mooi beetje uit je neus eten op een strandje dus.

Jaap sr.

Dankzij Willem kon ik de foto's bewonderen. Mooi toestel denk ik. Vreemde boom die we op HV. niet hebben. Ik ben vooral benieuwd naar het landschap. Daar kom je zeker aan toe je ging daarvoor dacht ik.
Het allerbeste gewenst door die ouwe Zeeuw.

Suus

Ohh Pim! Wat een prachtige plaatjes.....!!! Bijzonder joh dat je dit allemaal doet! Benieuwd naar je verhalen. Veel liefs!