Pim Schoolkate's Travel Journey

Better introduction (also profile)

Hello everyone!

Pim is the name! On the 17th of January I will be traveling to New Zealand. Here I will hopefully experience the most amazing, vast and beautiful nature on earth.

On this website you will be able to follow me on my journey. I will be uploading pictures, videos, and stories. You will also be able to see where I am and where I am going.

If you don't want to miss anything, you can apply for an automatic e-mail, which you get every time I upload something new. That way your inbox will be full of me! (It could be the case that these emails end up in your spam inbox)

Cheers loves!

Pim

Reacties

Reacties

Connie

Hallo Pim heel erg veel plezier

Jaap sr.

Beste Pim,
Dankzij Willem kon ik jouw foto's bekijken. Goed toestel denk ik! Ik mag de architectuur natuurlijk niet vergelijken met bijv. een oud land, maar wellicht voert jouw ondernemings-zin nog eens naar bijv. ons Zeeland. Ik ben benieuwd naar de foto's van bergen die je zeker zult maken want voor de natuur ging je daar naar toe dacht ik.
Tot een volgende keer.
Echt een commentaar van een oude man.

Jaap sr.

Beste Pim,
Dankzij Willem kon ik jouw foto's bekijken. Goed toestel denk ik! Ik mag de architectuur natuurlijk niet vergelijken met bijv. een oud land, maar wellicht voert jouw ondernemings-zin nog eens naar bijv. ons Zeeland. Ik ben benieuwd naar de foto's van bergen die je zeker zult maken want voor de natuur ging je daar naar toe dacht ik.
Tot een volgende keer.
Echt een commentaar van een oude man.

jaap sr

Maak op en mooi punt eens een selfy, dan kunnen we zien dat de maker Pim is! we leven wel mee .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active